Over ons
- Historie
-
Triveta Administraties en belastingzaken is mijn handelsnaam.
Toen ik 40 jaar geleden aan mijn loopbaan begon had ik al heel
snel door dat accountants zich zelf op een voetstuk hadden weten
te plaatsen waarbij iedereen denkt een accountant te moeten
hebben. Niets is minder waar. Ik wilde en wil bewust geen
accountant zijn of genoemd worden. Accountant is overigens een
beschermde titel die men niet zo maar mag voeren. Men moet om
die titel te mogen voeren ingeschreven zijn in het register.
Er zijn veel meer onderneming die nooit zullen toekomen aan een
accountantsverklaring dan ondernemingen die wel een echte
accountant nodig hebben. Al die ondernemingen zijn veel meer
gebaat bij advies en directe ondersteuning.
En dat is precies wat Triveta Administraties kan. Door mijn
opleiding en ervaring ben ik een betaalbaar aanspreekpunt voor
de ZZP-er en de kleine ondernemer.
- Opleiding en ervaring
-
Na de gebruikelijke opleiding als PDB MBA en SPD I, II (en III,
vroeger ook wel de accountantsopleiding genoemd) ben ik na MBA
verdergegaan met belastingrecht en sociaal verzekeringsrecht,
gevolgd met HEAO administratief juridisch en NIMA A en B
(marketing)
Sinds 1983 ben ik zelfstandig ondernemer binnen mijn eigen
administratiekantoor Eerst in het midden van het land en vanaf
1998 in Drenthe.
Ergo Ik mag bogen op een heel brede opleiding aangevuld met
ongebruikelijke maar uiterst nuttige kennis én 30 jaar
praktijkervaring.
- Organisatievorm
-
Triveta Administraties is een eenmansonderneming zonder
personeel,een echte ZZP-er dus.