Administratie

Uw administratie
Het bijhouden van een administratie hoeft niet moeilijk te zijn maar wordt vaak ervaren als lastig en tijdrovend.

Het is inderdaad zo dat wanneer een administratie wordt verwaarloost het onevenredig veel tijd en geld kost om alles weer op de rit te krijgen. Nu kunt u een boekhoudpakket aanschaffen maar wanneer u geen tientonner kunt besturen hoeft u geen vrachtwagen te kopen want dan kunt u het toch nog niet. Met boekhouden is het niet anders. Als u niet kunt boekhouden hoeft u geen boekhoudpakket aan te schaffen want dan kunt u het toch nog niet. Wilt u van die lastige en tijdrovende administratie af zijn laat dat dan door een expert verzorgen. En dat nu precies is waar wij goed in zijn.
Uw loonadministratie en uw aangifte Loonheffingen
Onze klanten zijn van ons gewend dat wij op de 11e dag van de maand de lonen van de lopende maand verzorgen. Dat bekent dat u de loonspecificaties ook op de 11e van ons ontvangt. Maar u heeft dan niet alleen de loonspecificatie binnen. Ook krijgt u van ons op dezelfde dag de aangifte loonheffing.

U weet op deze manier van werken altijd 1½ maand van te voren hoeveel u aan Loonheffingen moet afdragen.
Uw jaarverslag
Het jaarverslag opmaken hoeft geen maanden te kosten. Door onze manier werken/ het verzorgen van uw administratie/ het direct (periodiek) tackelen van vragen en/ of onduidelijkheden hebben wij uw gehele administratie geboekt en uitgezocht op- of omstreeks de 15e van iedere maand. Medio januari zijn we dus bij.

Dat betekent dat we vanaf medio januari de jaarrekeningen kunnen gaan opmaken en dat u heel snel in het nieuwe jaar weet hoe u gedraaid heeft.

Ook krijgt u inzicht in uw brutowinst, uw brutowinstpercentage(s), de rentabiliteit van uw totaal vermogen of de rentabiliteit van uw eigen vermogen of uw current ratio, uw liquiditeitsratio, of uw solvabiliteit. Uw bank is altijd erg geïnteresseerd in die gegevens.